Strona główna
Kierownictwo
Rzecznik Prasowy
Struktura
JRG Żary
JRG Lubsko
Kontakt
Wydarzenia
Galeria
Przetargi
Linki
Pliki do pobrania
OSP


SPRAWDŹ POCZTĘ

straz.zary.pl/webmail



Biuletyn Informacji Publicznej



Służba w KP PSP
w Żarach



FanPage
KP PSP w żarach


 

 

 


Sekcja Organizacyjno - Kadrowa


asp. Agnieszka Borowicz

Kierownik Sekcji

+48 68 363 07 04
a.borowicz@straz.zary.pl

 


 

 

Agata Lucjanek

Technik

+48 68 363 07 14
a.lucjanek@straz.zary.pl

 


Sekcja organizacyjno – kadrowa realizuje zadania z zakresu spraw:

  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi
    w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy
    w komendzie powiatowej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów
    i rencistów komendy powiatowej;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków
    i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji
    i wytycznych komendanta powiatowego;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów
    i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo – gaśniczych;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg
    i wniosków dla komendy powiatowej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
  • nadzór nad utrzymaniem Systemu Zarządzania Jakością;
  • przedstawienie Pełnomocnikowi ds. Systemu Zarządzania Jakością sprawozdań dotyczących funkcjonowania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością;
  • przeprowadzanie auditów wewnętrznych;
  • nadzorowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością;
  • inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z nadzorowaniem Systemu Jakości, nadzór nad ich realizacją oraz ocena skuteczności podejmowanych działań;